2014. február 15., szombat

Oviból hazafele jövet beszélgetünk Nórival:
-Anya, a Piroska (egyik óvónéni) azt mondta, hogy majd egyszer elvisz minket az ő hazájába, mindenkit, az összes gyereket.
-Igen? Biztosan majd ha tavaszodik, elmehettek hozzá vendégségbe.
-De Anya, tavasszal én már nem is fogok oviba járni.
Dehogynem, Nórikám, akkor méginkább oviba fogsz járni. (valami olyasmit akartam mondani, h kevesebbet leszel beteg, teljes erőbedobással járhatsz majd). Erre ő:
-Hol van az a Méginkábbovi? :)))

Ma délutáni gumicsizmás-természetjárós-csupanapsütéses hangulat

Anya, én is leveszem a sapkám, hogy nekem is látszon az új frizurám (igazából az új csattjaira gondolt)

3 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok ! Puszilunk !

    VálaszTörlés
  2. jöt nevettem, méginkább ovi, ez jó... :) amúgy habzsolom minden képeteket, annyira hiányoztok. Magasdombon sétáltatok?

    VálaszTörlés